Jouw werk als Functioneel Beheerder ONS

Je gaat, afhankelijk van je kennis en ervaring, bij Planbizz aan de slag als junior, medior of senior Functioneel Beheerder. Je ondersteunt onze toonaangevende opdrachtgevers tijdelijk of voor langere periode bij het inrichten en/of testen van updates, modules of migraties naar een nieuwste versie van NEDAP ONS (ONS). Daarnaast beantwoordt je gebruikersvragen, maak je accounts aan, geef je trainingen aan gebruikers, verzorg je de gebruikersdocumentatie en geef je advies voor verbeteringen - gevraagd en ongevraagd. Jij ondersteunt hen met raad en daad in de dagelijkse operatie, zoals bijvoorbeeld met:

  • het aanmaken van gebruikersaccounts;
  • inrichting en onderhoud van kostenplaatsen;
  • analyseer en verhelp je incidenten;
  • maak je functionele ontwerpen t.b.v. de systeeminrichting;
  • ondersteunen en begeleiden van verbeterprojecten.
personeelsplanning software vinden

Wie is Planbizz

Bij Planbizz streven we altijd naar de meest duurzame, hoogwaardige oplossingen. We zorgen ervoor dat mensen op een prettige manier met planningsoftware kunnen werken en planningsoftware voor hén werkt. Als vertrouwd business partner maken we organisaties uit uiteenlopende branches toekomstbestendig.

Dat doen we door slimme inzet van planningsoftware middels selectie, implementatie en functioneel beheer. Dié slimme inzet helpt onze opdrachtgevers op bijna alle denkbare vlakken, zoals klant- en medewerkerstevredenheid en flexibele inzet van hun workforce.

We hechten veel waarde aan duurzaamheid, structurele verbetering en geven graag gevraagd en ongevraagd advies, zodat onze opdrachtgevers elke dag het maximale uit hun kunnen software halen.

Wanneer zijn we een match?

Binnen Planbizz hechten we veel waarde aan zelfstandigheid en ruimte voor groei en ontwikkeling. We groeien hard en daarom zijn we ook op zoek naar collega’s die het prettig vinden om in een dynamische omgeving de handen uit de mouwen te steken.

Belangrijk is dat jij beschikt over aantoonbaar MBO-werk en denkniveau en relevante aantoonbare werkervaring hebt met ONS. Het is een absolute pré als je hebt gewerkt met BiSL/ASL én als je ervaring hebt in de zorg. Jij bent resultaatgericht, communicatief vaardig, kan je je goed aanpassen aan veranderende situaties, ben je proactief, integer en beschik over je doorzettingsvermogen.

Omdat je voor onze opdrachtgevers werkt, maakt reizen onderdeel uit van je dagelijkse werk. Naast het werk bij onze opdrachtgevers, kom je regelmatig naar ons kantoor in hartje Vleuten voor overleg of gewoon voor de gezelligheid.

En als we ook echt een match zijn

En als we dan ook echt een match zijn, dan hebben we de volgende voorwaarden te bieden:

  • Een jaarcontract met aansluitend vast dienstverband bij goed functioneren;
  • Een mooie functie bij onze groeiende organisatie, met veel kansen en doorgroeimogelijkheden, zoals bijvoorbeeld als consultant of het eigen maken van andere planningssoftware applicaties;
  • Een goed salaris tussen de €2500 - €4500 euro, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Zeer goede secundaire voorwaarden, waaronder:
    • Flexibel in te richten werktijden, uiteraard wel passend binnen de wensen van opdrachtgever/project;
    • Veel ruimte voor eigen inbreng en initiatief;
    • Een leaseauto of NS business kaart, uiteraard ook voor privegebruik;
    • Ruim budget voor apparatuur, zoals laptop & telefoon van de zaak;
    • Twee uur* per maand tijd voor mantelzorg of vrijwilligerswerk
    • Vier uur* per maand training, opleiding, begeleiding & ontwikkeling
    • Pensioenregeling en winstdelingsregeling

* o.b.v. 40 uur

Leuk dat je er nog bent!

Leuk dat je interesse hebt. Solliciteer direct en stuur je CV naar vacature@planbizz.nl. Je ontvangt binnen 24 uur een reactie. Voor verdere vragen kan je terecht bij Rick Arts via 06-20965293 of bij Rocco Agterberg via 06-41474196. We kijken ernaar uit je te ontmoeten.