Applicatiebeheerder Workforce Planning software

In de rol van Applicatiebeheerder Workforce Planning software help jij ambities van werkgevers te vertalen naar een optimale inrichting van hun Workforce Planning software. Je ondersteunt bij het inrichten en/of testen van updates, modules of migraties naar een nieuwe versie. Daarnaast beantwoordt je gebruikersvragen, maakt accounts aan, geeft trainingen aan gebruikers en verzorg je de gebruikersdocumentatie. Hiermee help jij onze opdrachtgevers het maximale uit hun planning software te halen. Je werkt zelfstandig bij aansprekende opdrachtgevers binnen uiteenlopende branches, zoals Allianz, CSU en Gemeente Amsterdam.

Als Applicatiebeheerder:

  • ondersteun je bij het inrichten en testen van updates, modules of migraties van nieuwe versie;
  • maak je gebruikersaccounts aan en beantwoordt je vragen;
  • instrueer en ondersteun je roosteraars en managers;
  • analyseer en verhelp je incidenten;
  • beheer je gebruikersdocumentatie;
  • maak je functionele ontwerpen t.b.v. de systeeminrichting;
  • beheer van data;
  • werk je mee aan het interne beleid om onze dienstverlening te verbeteren.
Beheer planning software
personeelsplanning software vinden

Wat wij van jou verwachten als Applicatiebeheerder:

  • minimaal Hbo-diploma in de richting van ICT;
  • Aantoonbare ervaring met beheer van planning software;
  • je bent een doorzetter, werkt graag samen en denkt in oplossingen;
  • je denkt in kansen en hebt een commerciële blik;
  • je bent proactief, integer, organisatiesensitief en resultaatgericht;
  • je vindt reizen geen probleem en hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.

         Enige pré:

  • ervaring met methodieken zoals BiSL en ASL.

Deze uitdaging ga je aan bij Planbizz

Planbizz is gevestigd in De Meern. Wij helpen toonaangevende werkgevers in uiteenlopende branches bij de onafhankelijke systeemselectie, implementatie of beheer van de best passende Workforce Planning software voor hun organisatie. Dit doen wij sinds 2016 met een team van ervaren en onafhankelijke projectleiders en planningsexperts. Wij werken zowel voor landelijke als internationale organisaties en in alle branches. Wij zijn 100% systeemonafhankelijk.

Bij Planbizz krijg je veel zelfstandigheid. Je hebt invloed op het interne beleid en daarmee de verdere groei van onze jonge organisatie. Naast het werk bij onze opdrachtgevers, kom je regelmatig naar kantoor voor overleg, je persoonlijke ontwikkeling of gewoon voor de gezelligheid. De sfeer is ontspannen en informeel. Het team van onafhankelijke experts zijn uiteenlopend in leeftijd en achtergrond, maar hebben een sterke professionaliteit en een passie voor Workforce Planning software gemeen.

De vacature brengt meer dan alleen een uitdaging

Planbizz biedt een leuk team, interessante projecten, ontwikkeling en medezeggenschap in de organisatie. Wij hebben een kantoor in De Meern waar je samen kan werken met teamleden en waar we leveranciers van Workforce Planning software ontvangen voor inspirerende demo’s en trainingen.

In ruil voor jouw inzet en enthousiasme, krijg je een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket. De hoogte van je salaris is afhankelijk van je ervaring en het niveau van projecten waarop je inzetbaar bent. Om je werk uit te voeren, krijg je mobiliteitsvergoeding, een laptop, mobiele telefoon en de mogelijkheid om thuis te werken.

Heb je interesse en wil je solliciteren?

Als jouw profiel naadloos aansluit op de vacature-omschrijving, stuur dan je cv en sterke motivatie naar r.agterberg@planbizz.nl. Je ontvangt binnen vijf werkdagen een eerste reactie op je sollicitatie.

Heb je wellicht nog vragen?

Neem dan contact op met Rocco Agterberg. Hij neemt alle tijd om al jouw vragen te beantwoorden.